Min dag i stort.



Det var nästan exakt 12 timmar sedan vi hördes sist! Vad jag gjort under dessa timmar? Det undrar jag med.. haha.
Tappade upp ett bad, dock var det inte någon som skulle bada. Otis dyna skulle ta ett dopp eftersom det var kiss på den.. tur tvättstugan var ledig nu ikväll så vi kunde hänga den i torkskåpet! Annars hade den aldrig torkat. Förutom torkat kiss har jag lagat middag (chili con carne), dammsugat, läst om en massa tips när det gäller valpar. Busat. Varit ute med Otis ett x antal gånger. Läst Annas megabra inlägg, visar er senare. Öppnat post. Skrivit i kalendern. Med andra ord har jag haft fullt upp fast ändå känns det som jag inte gjort någonting.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0