Måndag.



Hello everyone!

Ända sedan i lördags har jag inte haft en lugn stund, nästan. Full rulle. :) Otis är den som tar upp störst del av min tid, och speciellt nu när han är valp har man varken tid eller lust att sitta framför en dator. För drygt 30 minuter somnade han för första gången idag.
Förresten måste det vara något fel på mitt alarm på mobilen! Fast jag ställer 3 alarm har den inte ringt varken idag eller i fredags.. hm. Vaknade just efter 08 av en svart liten sak som studsade vid min sängkant, haha. Kollade på klockan och hörde sedan att Petter var hemma. Han jobbar natt hela denna vecka så han hade varit ut med honom. KUNG. Men imorgon blir det att damma av Petters gamla digitala väckarklocka.. haha! Den vaknar man garanterat av.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0