Fredag.



DAN FÖRE DROPPAREDAN!!

Kan inte förstå att det är julafton IMORGON. Fast å andra sidan kan jag inte förstå det något år, haha. Känns aldrig som det är på väg att bli jul, förutom på själva julafton. Fast julhysterin märks ju klart och tydligt. Kommer märka den mer idag eftersom jag ska iväg till stan..
Klockan 10 ska jag möta upp Lina eftersom vi vill vara där när dom öppnar. Ska även ta och ringa henne nu på morgonen så jag hoppas att jag själv är vaken?! Haha. Detta är nämligen ett tidsinställt inlägg som jag skrev igår direkt efter inlägget under detta. Ni som har läst min blogg senaste dagarna vet ju att mitt alarm vägrar fungera. Måste lämna in min mobil. Blä. Nåja, nu var det inte den jag skulle skriva om.

Hoppas att alarmet har ringt, har mycket att göra. Som resten av sverige idag?
Ut med Otis efter kl 06. Lägga hans mat i blöt. Vänta en timme. Äter frukost medans. Busar med Otis. Ger Otis maten. Ut med Otis. Här har förhoppningsvis Petter kommit hem så han kan ta över Otis så jag får hoppa in i duschen.Så, duscha. Torka håret. Göra mig klar. Checka kalendern så allt är i sin ordning inför idag. Cykla till stan. Möta Lina. Handla dom sista julklapparna. Resten av dagen är lite oklar men vad jag vet är att jag får skynda mig lite (mycket) på stan för sedan ska Petter dit.. och vi kan inte fara samtidigt eftersom Otis inte kan vara själv så länge. Med andra ord. Hem. Fixa & dona varvat med prommisar med Otis. Handla. Sen tror jag vi kommer vara rätt så slut så jag hoppas kvällen blir lugn!

Vi hörs nog ikväll. Sköt om er!

Kommentarer
♥ hanna

Det var ett tag sedan jag var här inne nu! Ser att du har gjort om din header, snyggt!



Brukar inte heller fatta att det är julafton dagen efter. Eller snarare, jag fattar inte det. Haha. Det är ju typ tjugotredje idag. Men ändå så kan jag inte riktigt förstå att det är tjugofjärde imorgon! Hoppas att alarmet ringer förresten!



Ha det bra :)

2011-12-23 @ 12:27:38
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se
♥ johanna

Vill du ha fler läsare och bli länkad hos mig as enkelt så du får ta del av alla mina läsare? (Har mellan 800-1000 unka/dag)

Gå in på min blogg och gilla en sida på facebook bara så länkar jag dig på en gång! :)

Du har inget att förlora på det! :)



Tack!

2011-12-23 @ 22:50:29
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0