Familytime.







För exakt en månad sedan fyllde min lillebror år, då tog jag bilderna som ni ser här ovan.

Idag, exakt en månad senare var jag hos pappa igen. Har ju varit där några gånger mellan dessa också. Idag blev jag och Otis upphämtade sedan styrde vi mot pappas hus. Fick julgröt, mackor, pepparkakor, juleskum och en massa smarrigt. Smakade även två olika smaker av glögg. Den ena var chili & choklad och den andra var blåbär & vanilj. Lär inte så gott tyckte jag.. men oj så fel jag hade! Jag tror aldrig jag har smakat något annat än "vanlig" glögg, så det var kul att prova någon ny smak.

Nä, nu måste jag hoppa i säng. Kommer vara d-ö-d imorgon annars.
Otis den rackarn sover redan. Hoppas ni får sova lika gott som han gör nu! : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0