Dagen innan.


Bilden togs på julafton. Jag & mammas vovve.

Trots några timmar på stan kom jag hem utan något nytt! Om man inte räknar en skvallertidning förstås.. haha. Var istället smakråd åt Petter som hittade både jeans och tröja. Very nice! Efter centrum for vi runt på olika ställen. Bland annat apoteket där vi köpte avmaskning, dags för oss att ge Otis det. Väl hemma blev det middag följt av ingen vila ingen ro! Julen är bortplockad. Dammsugat, plockat undan, rensat och ordnat badrumsskåpet, flyttat runt olika inredningsprylar, satt upp väggbokstäver, tänt ljus, varit ute med Otis, vikt tvätt osv.

Nu håller jag på göra dip med grönsaker till mig & Petter, myskväll på schemat! Det var längesedan vi hade en helkväll i soffan framför en mysig film och bara umgicks. Kommer bli toppen! Hoppas ni får en mysig/rolig/härlig fredagskväll vad ni än gör. Kramar till er alla.

Kommentarer
♥ Louise

Vill du tjäna pengar på din blogg? Det är helt gratis på denna sidan jag gör det på. Om du är sugen på att tjäna pengar tryck på länken

http://louil.blogg.se/2011/december/adsettings-1.html#comment Jag kan lova att du inte kommer att ångra dig, så tryck på länken och anmäl dig! Gott nytt år på dig också:-)

2011-12-31 @ 04:44:38
URL: http://louil.blogg.se/
♥ Lana Fredriksson ♥

Lust att tjäna pengar super enkelt? Klicka på det länkade inlägget, mer info finns där! :)


Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0