At Christmas, all roads lead home.



Vaccinationen gick hur bra som helst! Otis fick nå godisbitar så han märkte inte ens sprutan, sticket eller när hon gav han sprutan. Allt gick så snabbt och smidigt vilket jag är otroligt glad över! Nu är det bara avmaskning kvar nästa vecka, men det gör vi ju själv.

Nu ska jag pyssla på lite här hemma. Vill hinna ta en dusch innan Petter far på jobbet (så han kan passa Otis). Måste även höra om vi ska få besök ikväll eller om det blir imorgon. Ska tända mer ljus, är såååå kallt i vår lägenhet. Fast jag är ju ganska frusen av mig också. Något som också ska hinnas med är urplockning av diskmaskinen, laga mat och skicka ett mail till Otis uppfödare. Just det. Även kolla telefonnummret till min sjukgymnast........... har inte gjort det än. Fy. Men snart så!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0