When you're happy like a fool, let it take you over.



I motsats till gårdagen blir denna allt annat än lugn! Men dagen innehåller bara trevligheter.

  • Dricka upp min smoothie som står här bredvid
  • Duscha, torka håret (tar fasen ett bra tag)
  • Slänga på mig kläder och kladda lite smink
  • Gå till affärn för att inhandla några få saker
  • Få besök av Petters mamma som kommer med barstolarna vi beställt (!!!!)
  • Emelie & Matilda kommer för att umgås
  • Avslutar kvällen med bio

Ska nog lägga i en högre växel så jag får något gjort. Sitter här i träningskläder ännu, haha. Snap, måste städa undan lite också. Men det går på ett ögonblick då jag redan har ganska städat här hemma. Hörs senare mina fina!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0