Life is a rollercoaster.


Mår tusen gånger bättre än i förrgår, då jag sist skrev. Nu är det bara att få knät att läka bra så jag blir av med kryckorna och allting annat som ett bra knä innebär. Dock måste jag lyssna på doktorn, vilket jag inte varit så dukig igår eller idag. Annars får jag fasen skylla mig själv. Har överbelastat höger knä för mycket senaste tiden känner jag. Det sista jag vill är att andra knät ska pajja! Hjälp, vill inte tänka tanken. Som sagt, bara en negativ tanke. Den spolar vi bort nu - borta. Ser fram emot att få tillbaka mitt liv snart! Sakta men säkert.
Petter är och tränar men kommer snart hem, då ska vi äta en blåbärskaka. Vi fick besök tidigare idag av 2 stycken i hans familj som hade gjort den åt oss. Så rart! : )

Annars hade jag inte så mycket mer på hjärtat för ikväll, vi hörs helt enkelt imorgon. ♥

Kommentarer
♥ AnnaJ

Fin blogg :)

Hoppas allt är bra med dig?

2011-08-02 @ 00:55:24
URL: http://annajessikon.blogg.se/
♥ Sofia

Usch vad tråkigt med knäskada, vad är det som har hänt? Jag har opererat mitt högra knä tre gånger så jag vet hur jobbigt det är att hoppa runt på kryckor =/

2011-08-02 @ 15:34:14
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0