Tisdag.


Sjutton vad man tappar bort dagarna när man inte jobbar. Fick fundera en eller två sekunder innan jag var säker på att det är tisdag.

Som jag skrev igår ska jag åka bort några dagar idag. Lämnar Umeå för min hemstad Skellefteå! Ikväll ska jag besöka några i min släkt och imorgon fyller min mormor år. Ska även passa på att hjälpa mamma, hon har troligen början till diskbråck (om hon inte redan har det?). Väntetiderna i vården är ingen nyhet om att dom är brutalt långa för många personer, det har jag själv erfarenhet av. Hur som helst väntar hon på magnetröntgen osv. Önskar hon blir av med eländet så snabbt som möjligt! Så tänkte hjälpa till med att rasta Åke (hennes lilla valp) och sådant. Givetvis hade jag gjort det ändå men nu när jag äntligen kan gå (kortare sträckor bara, men ändå) gör jag det mer än gärna.

Nu ska jag slänga i mig lunch. Fick matlåda med mig hem när vi var hos Petters pappa och åt middag i lördags. Lasagne, gudarns så gott!! Sedan ska jag packa det sista och ta bussen in till centrum som går om ganska precis en timme. Hörs senare!

Kommentarer
♥ Felicia Thörnberg

Snygg blogg! :)

2011-08-30 @ 11:07:36
URL: http://feliciaoida.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0