Klockren!



Kom hem för en stund sedan från bion. Pappa & hans fru ringde tidigare idag och frågade om jag ville följa. Självklart! Att dom skulle se 'Bridesmaides' var ju det bästa, haha. Efteråt skjutsade dom hem mig plus följde mig upp till lägenheten. Dom har sett den förut men det var innan vi flyttade in så då var det inte några möbler eller något annat här. Vad dom tyckte? Att vi fått det superfint!! Alltid så roligt att höra att man har ett fint hem. Vare sig om man bor i en stor/liten/gammal/ny/sliten/fräsch lägenhet går det alltid fixa så man trivs!

Filmen. Gaaaaaaaaaah. Typ bästa någonsin! Tror aldrig jag skrattat så mycket till en film! Ni måste se den ifall ni inte gjort det. Man får lätt intrycket av att det är en "tjejfilm" men icket, passar alla. Går inte förklara med ord hur bra den var, ni får helt enkelt se den. Men tänkte bjuda på några citat ur filmen. Som sagt, den var rolig nästan exakt hela tiden!

'This is so awkward. I really want you to leave, but I don't know how to say it without sounding like a dick.'

'I'm glad he's single because I'm going to climb that like a tree.'

'We would like to invite you to no longer live with us.'

'You're like the maid of dishonor.'

'It's a good tub. I slept there for my 30th birthday.'

'I've seen better tennis playing in a tampon commercial.'

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0