I've been California wishing on these stars.


Gofika hos mamma idag på eftermiddagen. Mumsfilibabba!

Tror inte jag suttit ner en sekund på hela dagen, haha. Åtminstone känns det så. Sedan igår har jag fått kramp i vaden på vänster ben.. inte så konstigt med tanke på att jag i princip inte hade någon muskel där. Eller jo, den fanns såklart men efter alla månader på kryckor var den typ borta. Måste påminna mig själv att inte köra på i 110 utan pauser. Ska duscha efter jag skrivit detta och efteråt får kvällen spenderas i soffan! Senaste dagarna har varit hektiska.

Annars då? Var förbi elgiganten där jag hämtade ut min mobil. Andra gången jag lämnat in den. Tyvärr är det PRECIS samma problem nu? När jag pratar med någon i telefonen så hör dom mig knappt. Antingen låter jag väldigt långt borta eller så försvinner jag. Brusar, hackar, rundgång och allt möjligt händer i varje samtal. Dom har bytt några saker och även uppdaterat både det ena och det andra. Blir att lämna in den på service igen.. efter tre gånger får man en ny telefon! Lär bli tre gånger gillt. ; )

NU: duscha!

Kommentarer
♥ Emma

jättefin blogg! :)

kolla gärna in min!

2011-08-10 @ 13:56:43
URL: http://motrat.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0