Girls, we run this motha.


Just innan vi flyttade in i lägenheten målades dörrkanter, garderober och köksluckorna. Även nya tapeter i alla rum. Grejen med köksluckorna är bara att magneterna inte sattes dit efteråt så vi skulle fixa det själv. No problemas! Tänkte jag.. vilket jag skulle få äta upp senare. För några dagar sedan satte jag igång med projektet, för projekt är vad det blev. Jag har alltid varit ganska teknisk/händig av mig så att fixa magneterna kunde väl inte vara så svårt. Jo tjena. Om vi säger såhär: jag skruvade dit EN magnet på typ 2 timmar. Petter sa sedan att vi nog behöver.. ja vad det nu heter.. någon slags borr. Nä, tror du det?! Haha, aldrig att jag skruvar det där för hand igen. Aldrig.

Kan ju tillägga att jag i alla fall fick magneten på plats.

Kommentarer
♥ En liten bildblogg av Felicia Karlström

heej! :) är det bra med dig, det var såå himla länge sedan :D kramis!

2011-08-29 @ 21:15:48
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
♥ mamma

Den här bilden älskar jag på dig. o girl, den tekniska biten har du dock ej fått från mig. kramis Mami

2011-08-30 @ 12:40:00
♥ Anonym

Den här bilden älskar jag på dig. o girl, den tekniska biten har du dock ej fått från mig. kramis Mami

2011-08-30 @ 12:45:04

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0