Söndag


Skulle vara lite tokigt om jag skrev god morgon när klockan är ca 15.00.. sanningen är att jag & Petter sov ända till 13.00. Vi hade säkert sovit längre om det inte vore för ungarna som busplingade på vår dörr. Dom gjorde det en gång igårkväll och när dom plingade på idag var det inte bara en utan två gånger. Vi tänkte ju inte att det var dom, utan trodde det var någon vi kände. Fast å andra sidan var det lika bra att vi fick oss upp så vi inte sov bort hela dagen.

Direkt när jag klev upp gjorde jag frukost/lunch. Nyponsoppa och en apelsin. Gjorde även en omelett som till slut blev scrambled eggs, haha. Ägg, mjölk, körsbärstomater, fetaost, vitlök, salt och peppar. Hur gott som helst!

Kommentarer
♥ Emma says style, love & rock and roll.

skönt med sovmorgon :)

2011-04-03 @ 15:59:54
URL: http://emmasays.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0