James Durbin.



Precis som varje år följer jag även detta år 'American Idol'. Ända sedan James Durbin gjorde sin första audition förstod jag att killen är grym på att sjunga! Hans närvaro på scen, hans röst, hans utstrålning, hans humor, hans känsliga sida - hela han är så duktig! Att se en stjärna födas är fantastiskt.

James har även Asbergers och Tourettes. Inte för att det spelar någon roll men det gör honom ännu mer utav en inspirationskälla för många människor. Han visar att ingenting är omöjligt och att bara du vågar kasta dig ut kan du gå hur långt som helst. När han sjunger försvinner även hans Tourettes. Han går in i sin värld och sjunger från någon plats som inte finns på denna jord. Magiskt är ordet.

Från början sa jag att denna kille kommer vinna. Nu är dom endast 6 stycken kvar. Min magkänsla kanske har rätt.

Kommentarer
♥ Kristine & Michelle

Hei! Elsker bloggen din. <3

Håper jeg kan få en kommentar tilbake :D

2011-04-28 @ 15:09:58
URL: http://kristineogmichelle.blogg.no

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0