En sväng till stan.


Tvättat och städat. Precis som orden stavas. Tänk vad skönt att slippa göra allting på eftermiddagen. Medans tvätten hänger på tork nere i tvättstugan ska jag fara till stan en sväng. Med denna tjusiga dam ska jag strosa omkring. Vi är båda på jakt efter något att bära ikväll.

Känns en aning underligt. Sedan mitten av november fram tills bara för några veckor sedan låg jag bara hemma. Sjukskriven i väntan på operation av mitt knä. Har inte varit på stan på evigheter! Vet inte vad som finns i någon butik. Ofta blir man väldigt snabbt less på allting i butikerna tycker jag, men nu kommer det bara bli kul! Hoppas jag kommer hem med något..

Kommentarer
♥ elina

thihi sötnos!:D

2011-04-15 @ 15:15:11
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0