Balkongen.


Denna vår och sommar är min första i denna lägenhet. Petter flyttade in här i februari -10 men jag flyttade inte hit förrän i september -10 så sommaren var precis slut. Under vintern har snön legat ända upp till räcket men äntligen är den borta plus att värmen börjar komma så man kan sitta ute. Vår balkong är ändå hyffsat stor, lagom skulle jag säga. Problemet är bara att vi inte har haft något att ha där.. fram till idag! Eller igår vid närmare eftertanke. När vi igår var hos mamma och K-P på middag fick vi mattan och blommorna som ni ser på bilden. Blev väldigt glad! Mattan passade perfekt och blommorna lika så.

Idag bestämde jag och Petter oss för att ta en liten tripp på olika varuhus. Väl inne på jysk hittade vi bordet och stolarna som ni ser här ovan. Gissa vad hela kalaset gick på?! Endast 538:-! Då har jag även räknat in de två stolsdynorna som vi också köpte på jysk.

Äntligen kan man sitta ute på balkongen. Längtar tills vi ska köpa blommlådor, lyktor m.m! Kommer bli supermysigt.

Kommentarer
♥ Madeleine

Åh, vet inget jag vill ha så mycket som en balkong där man kan ha massa blommlådor och ljuslyktor. Men jag måste först ta mig upp från min källarlägenhet :(

2011-04-24 @ 20:59:43
URL: http://madeleinesandberg.webblogg.se/
♥ Åsa

Åh så mysigt det ser ut! Riktigt inbjudande :)



Svar: Ja, det finns en väldigt känd film som heter "inte utan min dotter". Har du inte sett den så borde du göra det, den är jättebra...och sann historia!



Kram

2011-04-24 @ 21:52:19
URL: http://asahoffman.blogg.se/
♥ A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-25 @ 05:30:06
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0