Måndag.

Denna måndag har väl varit allt annat än bra. Snacka om att det inte är min dag!

+ Köpte en kjol och två par örhängen.
+ Malin gjorde mig sällskap på lunchen.

- Snoozade på tok för länge.
- Kameran blåste ner från balkongen.
- Fick inte ut min cykel för andra människor är dumma nog att he sina runtom.
- Drygt med folk som jobbar i butik och är otrevliga. Ett smile skadar inte?
- Höll på blåsa bort i vinden.
- Fick lov att hoppa av cykeln och gå sista biten pga. motvinden.
- Svettades som en gris när jag kom hem.
- Har ont i öronen tack vare blåsten ytterligare en gång.

Äh. Ska väl sluta klaga men det känns som att det negativa överväger det positiva idag.

Kommentarer
♥ malin

Det var roligt att träffa dig! :)

2010-10-04 @ 16:50:42
URL: http://malintaflins.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0