Söndag.

Vilken otroligt seg dag. Vi vet väl alla för mestadels att söndagar brukar vara slappa och man är trött sista dagen utav veckan. Idag är inget undantag. Dock skönt med en lugn dag.

Som jag nämnde igår for jag och min familj ut på en restaurang som heter Tapas här i umeå. Har aldrig ätit där förut men jag har bara ett ord att säga: gudomligt! Det var bland det godaste jag någonsin ätit. Förrätt, varmrätt och efterrätt satt verkligen bra. Att det dessutom var flera olika maträtter man fick smaka var toppen. Vi var inte klara förrän vid 23 tiden och då följde jag dom hem och sov över där. Kom hem till min lägenhet ganska nyss. Blir att städa undan rejält innan Petter kommer hit i afton. Annars lär han väl få en chock av bombnedslaget, haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0