Lördag.

Hej mina vänner.
Kanske ni undrar vars jag håller hus. Kan berätta att jag sedan igår har legat inlagd på sjukhuset för mina anfall. Senaste 11 dagarna har jag haft 4 anfall då jag inte fått någon huvudvärk före (som jag alltid fått annars, de 4,5 åren som jag haft det såhär). Prover har tagits och ekg ser fint ut. Eftersom det är helg och det i princip inte händer något så har jag fått åka hem på permission men ska tillbaka till sjukhuset på måndag.

Det finns tusen tankar och miljoner mer ord jag skulle skriva, dock finner jag inte riktigt orken. Detta tar på mig både fysiskt & psykiskt. Det enda jag kan försöka göra är att tänka positivt, annars går det inte. Så, för att avsluta så säger jag tack till alla nära & kära som finns för mig och jag hoppas jag är tillbaka så snabbt som möjligt. Ville bara förklara läget för er. Kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0