Varför jag varit borta.

Som ni vet skrev jag i måndags att jag skulle åka in till akuten. Hade världens magsmärtor så tänkte det var lika bra, och det var det. Några timmar senare låg jag i operationssalen och fick min blindtarm opererad. Har mått riktigt dåligt dom här två senaste dagarna efteråt men jag är på bättringsvägen.
Fick åka hem från sjukhuset i umeå idag så jag åkte sambulans hem till min mamma i skellefteå. Kommer vara borta från skolan denna vecka sedan får vi se hur jag mår om några dagar.
Som ni säkert förstår kommer uppdateringen vara usel pga att jag måste vila och som sagt inte mår riktigt bra än. Men tack för alla fina kommentarer och sms! Ni är bäst. Stor kram!

Kommentarer
♥ alice

tack så mycket :D



åh, blindtarmen.. jag vet hur det känns, det är förjävligt asså! hoppas det är bättre med dig nu :)

2010-03-24 @ 10:26:07
URL: http://aliicen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0