Söndagsmys.

Usch, det känns verkligen konstigt att ha ställt fram klockan en timme. Klockan visar 22.30 men tycker verkligen inte det känns som den är så mycket.. måste krypa till kojs snart med andra ord.
 
Petter var här tidigare och jag bjöd på middag. Vi åker båda bort under påsken så vi ses inte på ca 1,5 vecka. Men det är nyttigt att få sakna varandra ibland. Efter middagen åkte han till affären och när han kom tillbaka hade han en liten överraskning. En gelé råtta! Haha, jag har aldrig ätit en sådan förut. Den var riktig god men efter några få tuggar blev jag less. Får ta någon tugga per dag. Min kära pojkvän hade även en lysande idé om att ta en bit och lägga i micron. Haha, det blev helt okej men smakade i princip bara socker.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0