Lördag.

Tjabbatjena!
De två senaste dagarna har jag som sagt spenderat hos min pojkvän. Tog cykeln till honom i torsdagskväll och kom hem idag mitt på dagen.

Gårdagen bjöd på massor av sol så jag utnyttjade dagen till fullo! Fick skjuts av Petter till min pappa eftersom jag skulle på mina bröders skolavslutning. Blev sedan massa gofika innan jag & Ida tog en dag på stan. Blev lite häng i parken med vindruvor och prat. På kvällen hade jag & Petter det bara mysigt. Vi tog en cykeltur och hamnade först på bölesholmarna och sedan i stan där vi kikade på lite dans. Mycket bra dag med andra ord!

Nu väntar ett grymt långt pass på jobbet. Börjar 16.30 och slutar inte förrän 08.00 imorgonbitti! Men vi kanske hörs inatt!


Kommentarer
♥ Anonym

vad jobbar du med :D?

2010-06-12 @ 17:34:31
♥ Micaela

Sv: Jag jobbar som personlig assistent. :)

2010-06-12 @ 18:55:01
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0