Fredag.

Hello darlings!

Igår trampade jag iväg till min pojkvän eftersom vi båda var lediga från jobbet. Det är inte så ofta vi är lediga samtidigt nu på sommaren eftersom han jobbar mån-fre och jag jobbar väldigt varierat. Hur som helst blev det en runda på stan, god middag med kyckling och lite senare bar det av till gymmet. Var så jäkla trött men tvingade iväg mig själv trots allt. När vi kom hem väntade vattenmelon. Finns det något godare på sommaren? Tusan så gott.

Kom nyss hem efter att ha cyklat därifrån i spöregn iklädd endast tunna strumpbyxor, jumpsuit och skinnjacka. Ingen bra blandning med andra ord! Har bytt om till mjuka kläder och tänkte slänga mig i soffan en stund.

Tänk så underbart om solen ville kika fram.


Kommentarer
♥ Tira

Vattenmelon skulle man kunna leva på på sommaren :)

Usch det lät kallt att cykla så i regnet, men måste man så...

2010-06-18 @ 19:16:16
URL: http://madebytira.wordpress.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0