Måndag.

God morgon!

Hade inte ställt alarmet idag så vilken tur att Petter ringde och väckte mig så jag inte sov bort hela dagen. Dock är det mulet, så det blir nog att fara till gymmet istället för att sola idag. Dessutom sov jag dåligt inatt eftersom det mitt i natten började vräka ner regn och åskan kom på besök. Har nog aldrig hört det väsnas så mycket. Men det är lite mysigt faktiskt!

Har varit med Petter både i lördags och igår eftersom han hade varit bortrest på en fiskeresa. Därav dålig update. Men nu när sommaren är här har man så mycket annat för sig. Ni förstår säkert.


Kommentarer
♥ Anonym

Hej gummann...JIPIIIIIIIIIIIIIIIII..i moropgn komer du hem.Puss mamma

2010-07-05 @ 12:05:29
♥ Anonym

Ps; Jag kan stava men alltid bråttom som du vet. // Mamma

2010-07-05 @ 19:16:14

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0