Beautiful.

Medans jag sitter här på jobbet och inte har så mycket annat för mig tänkte jag berätta en sak som hände ikväll. Here we go peeps.

Varje gång jag ska ta mig till jobbet är det cykeln som gäller, så även denna kväll. Började kl 22 så trampade iväg hemifrån ca 30 minuter tidigare. När jag har i princip 5 minuter kvar ringer jobbet och säger att dom har hört flera skott. "Skott?" tänkte jag. När jag var i luren körde en polisbil förbi och sedan en till. De bad människor att vända om. Jag frågade inte utan stod på håll, men alla som gick eller promenerade vände om. Hur som haver sa jobbet att jag borde vända om och ta en taxi. Sagt och gjort cyklade jag tillbaka för att sedan ringa taxi. När jag väl satt i taxin och började närma mig jobbet såg jag ytterligare 3 polisbilar. En som svängde in på ett område, den andra hade stannat en bil och en tredje körde förbi just utanför mitt jobb.

Nu återstår bara frågan: vad i all världen rörde det sig om?
Det har fortfarande inte dykt upp något på lokaltidningens hemsida. Jag som är så nyfiken av mig.. men tycker det är lite obehagligt samt otäckt att något som detta händer just här.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0