Telefon.

Mitt huvud är som en enda gröt! Efter all information orkar hjärnan inte hänga med riktigt. Har suttit i telefon sen typ kl 11.. helt sjukt. Brukar inte prata i telefon sååå mycket per dag men idag togs nog mitt rekord.
  • Försäkringskassan.
  • Lönekontoret x2.
  • Min chef.
  • Sjukhuset x3 men inget svar så har mailat 2 gånger.
  • Tandläkaren.
  • Mamma.
  • Marika.
  • Petter x3.
  • Emelie.
  • Lina.
  • Olivia.
  • Farmor.
  • Mormor.
  • Lillebror.
Det är ju helt galet!! Dock var många av samtalen nödvändiga men ändå! Nej nu tänker jag inte prata i telefon något mer idag.. ska slänga mig i soffan och andas ut. Har inte gjort annat än pratat idag.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0