Onsdag.

Morsning korsning!

Jag vaknade för drygt 20 minuter sedan men har varit "halvvaken" sedan kl 08 tack vare alla plogbilar och traktorer som har kört just utanför huset på gatorna. Trodde först det var typ en helikopter som höll på flyga rakt in i mitt rum! Haha. Det blev alldeles just och levde om som sjutton! Så snabbt som attan sprang jag till fönstret men insåg då att jag hade väldigt fel. Lyckades somna om men som sagt har jag väl sovit till och från i 2 timmar.

Aja, intressant att höra om min sömn och morgon? Skämt åt sido. Nu ska jag dra på mig nå kläder, göra frukost och bänka mig framför våra bästa år (som för övrigt redan har börjat, bråttom!!).


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0