Äntligen hemma.

Som ni läste tidigare blev jag ju fast i trafiken i eftermiddags. Det var ju en olycka med sju bilar inblandade samt en lastbil. Men det var tydligen inte därför vi stod still i 1,5 timme. Det var för att några hundra meter framför oss hade en långtradare kört av vägen.. men det snöade ju så mycket så man såg ju bara några meter framför sig. Otäckt att se hur mycket som kan hända. Som tur är klarade sig alla inblandade hyffsat bra, med tanke på hur illa det kunde ha gått.

Eftersom bussen var iskall hela resan var jag en isbit när Petter väl hämtade mig på busstationen. Hade ingen känsel i mina tår, och sitta på en buss i flera timmar är ingen höjdare med mitt ben. Ni kan ju gissa hur U-N-D-E-R-B-A-R-T det var att komma hem. Har sedan dess diskat, tvättat och sådant. Men nu har jag bosatt mig i soffan för kvällen medans Petter tar resten. Skönt!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0