100 saker om mig!

1. Tre namn jag lyssnar till: Micaela, Mickan & du.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid kämpar, även om vägen är lång och svår.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har för höga krav på mig själv.. 
4. Detta är jag rädd för: Kryp - främst spindlar. (Får panikångest.. gråter, får ingen luft osv).
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, ett bra humör & mat.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Är så trött, denna fråga skippar jag. 
7. Detta tycker jag om att göra: Saker jag känner för just då. Nöjen, hemmakväll, partykväll. 
8. Detta vill jag göra just nu: Sova. 
9. Bästa känslan: Lycka & glädje.
10. Värsta känslan: När man blir sårad..
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Respekt, omtänksam, ödmjuk, snäll, humor. 
12. Är jag kär just nu? Mycket!
13. Jag vill gifta mig? Ja.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, vara lycklig, känna att jag gjort allt jag velat.
15. Min käraste ägodel: Ett halsband som betyder mycket och självklart min teddybjörn "Brum-Brum" ; )
16. Något jag vill ha i present: trong>En resa & pengar. 
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta leggings med dragkedja och kofta.
18. Favoritkläder: Mjukiskläder är mest bekvämt! 
19. Favoritdjur: Hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar på det mesta.
21. Favoritlåt just nu: Train - Hey, soul sister.  
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Svenska & företagsekonomi.
23. Stjärntecken: Vattuman. 
24. En bok jag älskar: Alla twilightböckerna. 
25. En film jag älskar: Twilight, my sisters keeper.  
26. Tv-program jag gillar: Vampire diaries.  
27. Favoritdoft: Ingen för tillfället. Tål inte parfym.
28. Detta äter jag gärna: Farmors palt. 
29. Dricker helst: Festis, smaksatt vatten eller fanta.
30. Favoritgodis: Sött och surt! Ingen choklad eller lakrits. 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Australien, USA, Aruba. 
32. Färg på mina ögon: Blå.
33. Min längd: 1.69 centimeter.
34. Jag tror på: Att man ska leva varje dag, för imorgon kan du inte få denna dag tillbaka. 
35. Jag spelar: Ingenting.
36. Person jag beundrar: Min mamma.
37. Så här bor jag: I en lägenhet med en kompis. 
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har bara en och den håller sig vid liv än så länge.
39. Det här tänder mig: Haha, you wish you know.
40. Det här gör mig avtänd: Allt som är ofräscht. Fett hår, svett, dålig andedräkt osv.
41. Favoritfärg: Svart, korall, lila & röd.
42. Favoritcitat: Inget.
43. En hemlighet jag vet: Om jag säger det är det ingen hemlighet! Sch.
44. Bästa present jag fått: Resan till Gran Canaria när jag var 12 år.
45. Senast köpta skiva: Det var väl hits for kids eller något sådant på stenåldern.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Man ska tycka om sig själv. 
48. Udda förmåga/egenskap: Kan göra något grod-liknande ljud med munnen, haha.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Ett sjölejon.
50. Vad lyssnar du på just nu? Datorn som surrar högt som ett bi.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit hos tandläkaren, åkt buss, praktik, tvättat. 
52. Var är dina föräldrar födda? Värnamo & Skellefteå.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Något virus program tror jag.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Balder.
55. När badade du i en pool senast? I Turkiet i sommras.  
57. Hur många barn vill du ha? Kanske 2-3.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? "Skrikmusik".
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Verkligen inte.
60. Vad har du för TV-kanaler? 1-9. MTV. Tv 4+. Tv 4sport. Det vill säga - de vanliga.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Ett av mina mål i livet! Wohoo! 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Gran Canaria. 
66. Har du en egen trädgård? Nej. Bor i hyreshus på andra våningen. Är lite svårt då. 
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Oj, ingen aning faktiskt.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Jo. 
69. Badkar eller duschkabin? Badkar. 
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Twilight. 
71. Favoritpizza? Hawaii. 
72. Chips eller popcorn? Chips. 
73. Vilken färg på läppstift använder du? Brukar inte använda det, men om jag skulle - rött eller hallonrött/rosa.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, är det ens möjligt?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Marika. 
78. Favoritchoklad? Marabou mjölkchoklad.
79. När röstade du senast? Kommer inte ihåg. Dock blir första valet i år! 
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Var nog förra sommaren.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Hm, nej. 
82. Är du bra på matlagning? Helt okej men kan inte påstå att jag är någon kock. 
83. Klarar du att tanka själv? Har inte provat, men skulle nog gå fint! 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Haha, nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola såklart.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nepp.
87. Vad var det senaste du handlade? En flaska mer.
88. Har du kräkts offentligt? I så fall när jag var bebis.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken, och jag har funnit honom.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek, men något finns där.
91. Har du ringt något betalnummer? Vanliga mobilsamtal?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Kan man väl, men brukar väl oftast inte bli så.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mig själv! Kommer inte ihåg någon annan just nu.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Inte överdrivet, normalt skulle jag säga.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Välkommen till röstbrevlådan.. blabla."
96. Vad har du i din väska? Börs, mobil, nycklar, lypsyl, busslista, kamera, mp3.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Lyssnar på musik.
98. Vad har du att vara tacksam för? Allt & alla som är en del av mitt liv. 
99. Var hittade du den här listan? På en annan blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som vill.
Eftersom jag är grymt trött så avslutar jag kvällen med att visa denna lista. Om ni är pigga och inte har någoting för er så kan ni läsa 100 saker om mig. Natti!

Kommentarer
♥ jn

hahahaha, 1. Tre namn jag lyssnar till: Micaela, Mickan & du. hahahahha du! sant dock :D ofta man blir kallad "du"

2010-04-20 @ 00:14:57
URL: http://jasminnami.blogg.se/
♥ Tobias

menar det, så jävla irriterande!

2010-04-20 @ 10:52:39
URL: http://grymtroligperson.se/
♥ Anonym

Underbara fina dotter, tack för att jag är viktig för dig. Du är viktigast för mig också. ha en härlig dag. SOolen skiner och livet leker..även om vi jobbar. kram mami

2010-04-20 @ 11:19:12
♥ amy - TÄVLING PÅGÅR!

svar_ ja, visst är den? ÄLSKAR DEN TOTALT!:))))

2010-04-20 @ 16:21:35
URL: http://amy.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0