Krusbär.

På lunchen sprang jag på affären för att köpa en dricka. Oftast köper jag någon jag tycker om, bara för det känns bortkastat med pengar om man inte skulle gilla en ny smak. Denna gång trotsade jag mig själv och köpte MER - krusbär. En ny smak som jag tänkte kunde vara god.
 
Den var riktigt god! Kommer ha denna i väskan under sommaren. Fräsch och god. Det enda som var lite konstigt. Det står krusbär, men på bilden är det några enstaka päron. Läste därför innehållet där det stod "10% päron & 2% krusbär". Den smakade mycket päron.. varför skriver dom då inte päronsmak med krusbär? Istället för bara krusbär. Haha ja, bara en liten fundering.


Kommentarer
♥ Malin

YEAH SOMMAR! Vi ska äga Stadsfesten! Men lova mig en sak, dom kvällarna så hoppas jag att du byter ut din MER mot någon dricka med något högre alkohol halt. HEHE

2010-04-19 @ 20:37:06
URL: http://malinamandaolofsson.blogg.se/
♥ Vanja

SV Hahah men tack sötis ! (:



Jag tror helt enkelt att den säljer bättre ifall den heter "krusbär" hahah (; Precis samma sak med "mer - blåbär,hallon" eller vad den hette som fanns förut.. Där var det typ 2% hallon och blåbär och 10% päron... (x

2010-04-19 @ 22:07:53
URL: http://wanja.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0