I'm alive.

Tänkte bara säga att jag lever.
Fredagen var jag fortfarande sjuk, igår blev det stan och sedan hem till min pojkvän. Idag har jag varit hos pappa eftersom min lillebror fyller år. Idag fick jag även ett sms av tandläkaren att jag ska till skellefteå lasarett imorgon 09.30. Vilket innebär att jag ska ta bussen 05.45 till skellefteå.. suck. Ber till gudarna att jag inte ska operera ut andra tanden. Fick lugnande förra gången så kommer inte ihåg att dom sa något om imorgon.
Ska sluta svamla. Som ni hör har jag fullt upp. Kommer antingen hem imorgon kväll eller på tisdagen till skolan. Har prov så morgondagen kommer gå åt till att träna. Ska även klippa mig och färga håret imorgon förresten. Haha jisses, har på tok för mycket som ska hinnas med. På återseende, kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0