Har fullt upp!

Tänkte att det skulle bli skönt att få komma hem till mamma nu då det är fredag och helg. Vi har tittat på idol, ätit gott och bara myst. Men nu är det andra bullar som gäller! Eftersom jag ska hem till umeå imorgon har jag ganska mycket att göra. Har fortfarande 9/10 av mina kläder och saker här. Självklart står alla mina möbler kvar eftersom jag har andra möbler i umeå. Även nästan alla mina prydnader och liknade är kvar här hos mamma. Men det känns som jag fortfarande bor hemma här, kommer ändå ha kvar mitt rum här.

Nu gäller det bara att veta vad jag ska packa. Tog med mig en väska från umeå men känns som den knappast kommer att räcka? Hm, tur att Petter ska hämta mig på busstationen imorgon så jag slipper släpa hem allt själv : )

Nej, nu måste jag fortsätta kika igenom alla mina saker & kläder.
Hörs senare!


Haha! Ser ni att det är jag?
Pinsamt, men jag bjuder.


Kommentarer
♥ F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

Svar: Överlevarna handlar om ett virus som gör så att 90 % av jordens befolkning dör. "Påminner lite om svininfluensan". Men iallafall det handlar om de 10 % som överlever. Ja, jag kan inte säga så mycket mer än så. De 2 sista avsnitten går på lördag kl.21:00 på TV4! =) Vad händer i helgen ? :D

2009-09-11 @ 23:22:42
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
♥ Vanadesse.

Hej!

Nu är jag äntligen tillbaka efter bloggpausen, nyinflyttad och bloggsugen.

Hoppas allt är bra med dig och att du vill följa Vanadesse om design, pyssel, shopping, inredning, utseende och massor av annat. Glöm inte att kika in i min blogshop där du kan köpa smycken gjorda av mig!



Kramar!

2009-09-11 @ 23:41:40
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0