Onsdag.

Dagen har inte börjat på bästa humör och bättre blir det då inte. Min tå ställer till elände! Haha. Pga de smärtstillande tabletter är jag trött & mår illa. Ska inte klaga men det är tusan inte kul.

Vill inte bara sitta inne så solen skiner idag. Ska ner till centrum med mamma och shoppa lite! Då har vi ett problem, får knappt på mig några skor!! Den enda möjligheten är mina uggs.. får se hur detta kommer sluta! Tänker i alla försöka. Hoppas eran dag är lite bättre : )


Gammal bild. Önskar att jag kände mig så pigg & glad.


Kommentarer
♥ johanna

sjukt fin header !

oj att ja e avis på ditt smile ! :)

2009-10-28 @ 14:59:13
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0