Fredag.

Äntligen ett internet som funkar!
Som ni vet funkade inte internet hemma hos mig igår. Frågan är ju bara om det är datorn eller internet. Eftersom Clara kunde ansluta sig till internet borde det vara något fel på datorn. Hm, ska nog be datakillen här på skolan om hjälp. Sjukt drygt att inte kunna gå in på internet. Visst, jag kan leva utan att blogga, chatta på msn och allt det där. Men att inte kunna göra mitt skolarbete är ju en annan femma!

Känns som jag har mycket att berätta och skriva nu då det varit dåligt med uppdatering i veckan, men jag berättar lite eftersom : )

Är på skolan nu och ska göra lite matte, hörs snart!


Igår på skolan, plugg plugg plugg.


Kommentarer
♥ Emmelist

ja det kommer nog gå bra ska du se! Själv har allt gått åt helvete. läkaren har nu konstaterat att ett ledband är av så min häl är lite lös... inte skönt! Plus att man fått mens och tusen finnar.

Så man är uppblåst, finnig och halt :P



Men jag ska försöka hålla humöret uppe iaf.

Kan dock inte ha höga skor :(

2009-10-09 @ 10:07:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0