Söndag.

Hej mina fina läsare!

Nu är jag hemma i lägenheten efter en helg ute på landet. Helgen har gått alldeles för fort.. känns som det nyss var fredag och jag slutade skolan. Min helg har i alla fall varit lugn & härlig men mest av allt mysig. Blev en liten sväng upp på "fjället" för att se om det var någon snö där. Petter är rätt så ivrig att börja köra skoter förtår ni, haha. Men jag klagar inte, det är dunderkul att åka! Sedan åkte vi förbi häggströms för att kika på lite kläder och turen avslutades med en sväng förbi affären för att köpa lördagsgodis.

Farsdag idag! Har ni grattat era pappor? : ) Själv stannade jag & Petter kvar hos hans mamma till middagen men efter det åkte vi in till stan. Jag skulle hem & Petter åkte till hans pappa. Hoppas ni haft en bra helg?


Kommentarer
♥ fridalampe

ja jag vet! tiden har gått så foort! :D

2009-11-08 @ 22:30:29
URL: http://ljuvligt.devote.se
♥ Frida

Vad fin du är gumman :)

2009-11-09 @ 11:18:18
URL: http://fridaahlstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0