Våfflor!

Jäklar vad irriterad jag är just nu. Över en småsak kanske men, näe vad arg jag blir. Dom som bor under oss har spelar musik så högt så det låter som att det är i rummet bredvid. Grejen är den att dom gjort det sen igår.. ja alltså inte hela tiden i ett dygn eller så men ofta. Alldeles för ofta. Det lustiga är att dom spelar samma låt om & om igen. "Somewhere over the rainboooow". Jag älskar verkligen den låten men nu är jag less! Hm, hoppas dom lägger ner snart annars får jag gå och klaga.

Till middag åt vi självklart våfflor! Med sylt & grädde. Får skylla mig själv att jag har ont i magen pga grädden nu. Men gott som tusan var det. Våffeldagen idag, visst har ni ätit en våffla eller två?


Kommentarer
♥ Anonym

Hejhej, åh vad det såg mumsigt ut med våfflor! Jag får nog ta och göra våfflor när jag kommer hem i helgen, såg ju otroligt gott ut! :)

Kolla gärna in min nya design och kom med synpunkter, alltid trevligt med lite feedback! :) Ha en bra kväll!

2009-03-25 @ 20:02:16
♥ moa

Roligt att du är med och tävlar! Jag väljer ut fyra bloggar tills i morgon, och då får läsare rösta på bloggar! :)

2009-03-25 @ 20:22:13
URL: http://moahansson.blogg.se/
♥ juulan

svar: haha åh tackar, vad glad jag blir!

2009-03-25 @ 22:14:01
URL: http://juulan.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0