Torsdag.

Usch vad dålig jag varit senaste veckan på att uppdatera som jag brukar. Men så blir det då livet är fullt av allting annat. Och det är väl bra. Idag har hela dagen varit fullspäckad! Steg upp vid 6 för att ta bussen som gick 8. Var på skolan 10 för att jobba matte. Satt drygt en timme och sen åt jag lunch. Äcklig lunch kan nämnas, blä. Efter det gick jag till Emelies skola för att planera våran 18 års fest som är på lördag! (mer om det snart.) Hon och några klasskompisar satt och arbetade men vi gick iväg för att bestämma vilka låtar vi ska ha på partyt mm. Blev en salig blanding av låtar. Vilket är bra då alla tycker om olika slags musik. Vid två drog jag, Emelie & Frida på stan i jakt på ett linne som Emelie kan ha på lördag. Vi hittade ett jätte snyggt på gina! Så det var inga svårigheter. Petter joinade oss vid 3 då vi gick på clas ohlssons för att köpa skivor att bränna låtarna på. Emelie & Frida for efter det var gjort men jag & Petter stannade kvar ett tag. Min buss gick 4 så.

Har nyss ätit middag, blev väldigt sent! Så blir det när man pendlar 26 mil varje dag. Fy och fan för det ibland. Men det är ett val jag gjort, och jag ångrar det faktiskt inte alls.

Måste fixa & trixa nu. Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0