See you after the weekend.

Jädrans automat, haha. Tänkte ju köpa mig en trocadero på burk i en automat. Ni vet då man stoppar in pengar och trycker in ett nummer. Jo, tror ni inte att det blir strul! Hade 10 enkronor. Stoppade in alla och sen stod det att jag skulle stoppa in 9 kronor till? Då tryckte jag nummret ändå. Då stod det att jag skulle stoppa in 1 krona? Haha, alltså skumt. Fick i alla fall veta att det är nåt fel på den så jag fick en trocadero från köket istället. Snällt! Våra mattanter är faktiskt riktigt snälla. Men hade ju ändå betalt en tia. Jaja, nog om det.

Alldeles snart ska jag stänga av datorn och gå till skåpet och hämta min enormt tunga väska. Ska möta Petter strax efter halv 3 på stan. Tror jag ska följa honom hem ett tag. Ska ju sova hos parvin ikväll men jag har inte fått tag på henne så, hm! Orkar inte springa runt på stan heller med min packning.


Måste dra nu, men jag kommer nog inte skriva i helgen.

Kommer ha fullt upp! Vi hörs på måndag. Ha en toppen helg! ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0