Remember this, remember me.

Orkar inte detta väder! Låter kanske knasigt men jag trodde stenhårt på att det höll på att bli vår. Solen har skinit i en hel vecka och snön har börjat smälta och värmen var ju på väg. Vad hände? Det har SNÖAT här i Skellefteå idag. Man påminns i alla fall att man bor i norrland. Ska inte börja tro att det blir vår än, får vänta någon månad till antar jag. Skulle sitta fint att bo på Hawaii eller liknande! Eller vad säger ni?


Kvällen har lugn för mig och det behövdes nog. Har farit och flängt hela helgen så en lugn vecka ser jag fram emot. Inga läxor, inga prov, ingenting! Måste passa på att njuta medans jag kan.

Äsch, inge mycket inspiration till att skriva då klockan rullar iväg.

Ska göra en tidig kväll. Natti! ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0