Melodifestivalen.

Tusan vad drygt & tjatigt allt ska vara! Under alla mina år har jag verkligen älskat melodifestivalen. Men frågan är ju om det är värt att se nästa år, troligtvis men jobbigt om det ska vara såhär. Man ska inte bara rösta en, två eller tre gånger utan ibland fyra! Inte för att jag ringer och röstar men det är ju galet. Hur intresserad blir man? Att se alla låtar över 3 gånger under samma program tycker jag är för mycket. Kan inte alla sjunga en gång var och sen röstar man en gång. Måste det vara så komplicerat?!

Haha, ja jag känner mig som en surkärring då jag klagar så mycket men det är så jag tycker. Trots detta så ska jag sätta mig framför tvn igen, jag måste ju se vilka som går vidare till globen.. vad tycker ni? Berätta! Kul att höra andras åsikter.



Jag tycker verkligen Sarah ska gå till globen.
Solklart!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0