Måndag.

Hej på er!

Har ni haft en bra helg allihopa? Det har jag. Tänkte bara dra en kort sammanfattning. I fredags gick jag på stan med Lina & Runa men vi tröttnade rätt fort och sen kom Petter och hämtade mig. Vi åkte hem till honom ett tag innan vi for in till stan och åt middag på balder. Tacobuffé! Det var verkligen hur gott som helst men jag åt nog för mycket, fick ganska ont i magen.. hm. Tillbaka till Petter efter maten och chillade en stund. Självklart blev vi sugna på godis så vi tog bilen till hemmakväll. Blev även en film, min brors flickvän tror jag den heter. På lördag och söndag tog vi det bara lugnt och slappade. Väldigt skönt med en lugn helg.

Sitter just nu på skolan och börjar näthandeln om 10 minuter.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0