Måndag.

Höll på att göra misstaget att skriva söndag istället för måndag. Helgen har gått alldeles för fort och jag kan inte förstå att det är måndag. Det känns verkligen som en söndag just idag. Var ju nyss jag satt här i skolan och pluggade matte för tusan. Aja, företagsekonomi är det som gäller idag! Har en inlämningsuppgift som jag ska försöka hinna göra klart idag. Då den är färdig får jag sluta! Min klass har fortfarande praktik så jag är själv här. Men ändå skönt, kan sitta i lugn och ro och skriva samt lyssna på musik. Toppentoppen!


Min helg har varit awesome! Började med att jag for till Petter i fredags ett tag och bara chillade. Åkte in till dansskolan sen för att se Parvin dansa. Satt där i hela 3 timmar men tiden gick väldigt fort så det var inte alls jobbigt. Önskar bara att jag kunde dansa. I alla fall så bra. Vid halv tio var vi hemma hos henne och åt glass med chokladsås & bara hade det trevligt. Mycket prat och sådär men vi somnade redan vid 23. Dagen efter, alltså i lördags vaknade vi rätt så tidigt så det var skönt att ha hela dagen framför sig. Det var ju nämligen på kvällen jag & Emelie skulle ha våran 18 års fest!


Kvällen bestod av mycket. Skratt. Dans. Folk. Musik. Ja, you name it. Jag hade verkligen hur roligt som helst och jag tackar alla som gjorde den så underbar! Kommer lägga in bilderna ikväll då jag kommer hem så ni får vänta till dess.

Söndagen, igår,  blev en lugn och härlig dag. Jag & Petter tog en lång sovmorgon och efter det var vi tvungen att fara tillbaka till bygdegården som vi hade hyrt i lördags. Jag hade glömt några saker där + att vi skulle städa litegrann. Men Emelie och hennes vänner hade varit så gulliga och redan gjort allt så det fanns knappt nåt att göra. Tack! Högtalarna som vi hade haft på kvällen var kvar så vi tog med oss dom och for till Ida & Adam för att lämna dom. Tack för lånet! Många tack nu men det är många att tacka, många som gjorde mycket. Sen tog vi bilen och körde till ica för att köpa oss varsin twister! Åh vad gott det var, känslan av sommaren började komma. Kvällen var mysig. Så som en söndag ska vara helt enkelt.



Tror jag ska gå och äta lunch nu. Magen kurrar!


Kommentarer
♥ Ramona

sv: tihi tack! min lilla pumivalp, alltid lika underbart med valpar (a) fin blogg :)

2009-03-23 @ 22:17:42
URL: http://ram0na.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0