Måndag.

Vilket väder! Jag tror banne mig att våren börjar komma smygandes till norrland. Det är underbart. Lika fint väder var det igår då jag var med Petter. Inte undra på att vi tog oss en promenad & en skotertur. Efter det blev det nybakta bullar som Petters mamma hade bakat. En väldigt mysig dag!


Igår på kvällen såg jag wipeout. Det är så himla roligt! Gissar att jag inte alls var ensam om att se det. Kan dock tänka mig att det borde göra ganska ont att vara med i det. Och Felix är ju bara den roligaste. Hans små kommentarer är guld.


Idag då? Då har jag varit på min praktik som är super rolig. Kassainventering, fakturor osv kanske inte låter så kul men det duger. Sen får jag göra massa andra saker också. Men det bästa på hela dagen måste vara lunchen! Gud så gudomligt. Det är långt ifrån skolans mat kan jag lova. Skönt att slippa fisk några veckor! Vi får fick några gånger i veckan, inte alls så gott jämt.
Hoppas ni haft en fin dag!


Har varit lite dött med bilder, tråkigt jag vet.
Ikväll kommer det i alla fall nya.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0