Let me tell you this.

Gokväll!
Väldigt många nya läsare har hittat hit vilket jag tycker är jätte roligt! Så, hjärtligt välkomna & hoppas ni stannar kvar. Eftersom kanske just du inte vet något om mig så tycker jag du ska ta reda på det i min frågestund som ni hittar HÄR. Den avslutas imorgonkväll, så ta en titt då om du är nyfiken på vad mina svar blir.


Under dagens gång har det inte hänt så mycket intressant. Har städat hela lägenheten eftersom mamma var på väg hem och hon har varit bortrest sen i onsdags. Nu pratar vi riktig städning, inte nåt ytligt. Så jag har haft fullt upp med det. Mami blev väldigt glad då hon nyss kom hem!

- Men, du kan ju det här!

- Vadå?

- Jamen, du kan ju städa! Och då menar jag mer än ditt rum.


Haha, ja min mamma är lite rolig ibland. Självklart kan jag städa! Vad trodde hon egentligen. Skönt att hon vet nu. Okej, inte så kul att prata om städning.. så vad ska jag göra nu? Tänkte unna mig en kladdkaka samtidigt som jag slår igång någon bra film! Vet inte vilken ännu men det står mellan:

How she move - en dansfilm. Antingen är den nog superbra eller en total flopp.
Happy feet - tåls att se tusen gånger! Känner mig som ett barn igen.
Braveheart - Tydligen en film man måste ha sett. Är jag den enda som inte har det?
Notting Hill - En feelgood movie är väldigt skönt såhär sent. Plus att den är bäst!


Imorgon blir det bättre uppdatering med mera bilder, enjoy. Natti! ♥ 

Kommentarer
♥ åsa

Braveheart är en sån där film som alla män ääälskar. Själv förstod jag aldrig charmen med den :P Men iofs var det tio år sen jag såg den, jag kanske ska ge den en ny chans :)

2009-03-03 @ 08:05:37
URL: http://artifcialgirl.blogg.se/
♥ Anonym

thanks:)

2009-03-03 @ 09:56:36
URL: http://KarinOlofsson.se
♥ Sabine - Ab imo pectore

notting hill är underbar!

2009-03-03 @ 11:10:18
URL: http://enibas.blogg.se/
♥ Sofia

Jag älskar när statistiken höjs sådär! (: Roliiiigt ;p

2009-03-03 @ 14:55:50
URL: http://chicflia.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0