Ingen kan vara nere med en ballong!

 Jag har verkligen oturen på min sida de flesta dagar. Näe inte så farligt men började med att jag sträckte foten just innan middagen. Efter det gick jag ner till gymmet och tränade ca en timme. Just då jag är klar och ska gå slår jag självklart i min tå rakt i bänkpressen. Haha, jag i ett nötskal. Var väl inte så farligt men gjorde ont och började blöda. Sen i duschen lyckades jag bryta av nageln på långfingret så den gick av in i huden och det började blöda. Usch, bara otur. Eller, jag kanske rent ut av bara är klantigheten själv?


Var väldigt skönt att träna och nu har jag faktiskt börjat komma igång med träningen på riktigt. Man blir så mycket piggare och gladare vilket är positivt! Sen är det ju ett plus att känna sig fit till sommaren. På tal om sommaren längtar jag grymt mycket men det är jag ju inte ensam om..


Blir en tidig kväll då jag ska upp 04.45 imorgon.

Kvällsfika nu & OTH sen blir det god natt! ♥


Kommentarer
♥ Carro

Sv: Hihi, ja färgen är skitsnygg :D Har varit sugen länge nu, och nu ska det äntligen bli av :D



Hm, med anledning av din rubrik i det här inlägget tänkte jag på Nalle Puh :D

2009-03-31 @ 20:48:03
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0