Hey hey, take a pie

Hallå!

Sådär, nu är jag hemma! Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Skönt att inte komma hem halv sju varje dag. Brukar ju oftast göra det annars. Efter skolan for jag till Petter en stund, ringde dessutom och väckte honom, illa. Fick lite dåligt samvete eftersom han inte kunde somna om heller men aja, gjort är gjort. Vi chillade där ett tag innan vi for ner på stan för at äta lunch. Varsin kyckling toast & iste blev det. Oerhört gott! Speciellt iste, med smak av melon. Därefter gjorde vi en sväng på stan eftersom jag behöver ganska mycket, speciellt till sommaren och turkiet men det blev inga köp för mig. Det får vänta. Var inte sådär jättesugen på att shoppa. Tog sen bussen och sov hela vägen, 2 härliga timmar.

Just det! Har ju inte berättat om våran nya katt. Vi har ju skaffat en liten katt som heter Gilver! Det känns konstigt med en katt i huset då jag bara har haft hundar (och marsvin, hamstrar & en fågel). Varken jag eller min mamma tål katter så den här rasen heter cornish rex och den tål man även om man är allergisk. Men jag börjar undra.. imorse började klia som tusan i mina ögon och jag blev snorig. Samma sak just nu.. galet irriterande! Hoppas jag tål honom ändå, ska kanske inte klappa och gosa så mycket med honom och se om det blir bättre. Han är i alla fall super mysig och följer efter mig vars jag än ska. En söt liten katt helt enkelt.


Det var inte det lättaste att få en bra bild.
Han ville bara leka med kameran hela tiden..

Kommentarer
♥ Anonym

Så himla cooool katt.

2009-03-31 @ 17:38:06
♥ Olivia

Nämen har ni skaffat katt! :D Så sjukt söt... jag måste få komma och titta på honom! :P

2009-03-31 @ 17:58:26
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/
♥ Frida

vilken söt en :)

2009-04-01 @ 10:32:30
URL: http://fridaahlstrom.blogg.se/
♥ evyyyy

å en sån där har vi också haft en gång i tiden! såsöt han vardå:)

2009-04-01 @ 11:25:20

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0