Vad du än trodde så var det fel.

Vad det bara jag i hela vårat avlånga land som trodde att top model började klockan nio ikväll? Tydligen så var det redan kl åtta.. åh så irriterande! Har det inte varit nio alla andra säsonger? Aja, får se se det imorgon istället. Filmen zorro börjar vilket minut som helst så man kanske skulle ta och se den istället?

Får inte lägga mig för sent ikväll eftersom jag måste vända tillbaka dygnet plus att jag ska vara på sjukhuset klockan 07.30 imorgon. Inte får man sovmorgon sista dagen på lovet heller. Haha gud vad jag låter negativ inser jag. Äsch, jag är faktiskt posetiv.

Har rensat i mitt rum idag, resultatet blev två påsar som ska slängas och en flyttlåda som ska upp på vinden. Har även tagit ner alla tomtar och allt som hör julen till. Känns lite tomt men. På tal om tomt känner jag att jag inte har så mycket mer att säga ikväll, så tack och adjö! Vi hörs imorgon.



Det är galet hur grymt snygg hon är!


Kommentarer
♥ Emma

sv.Tack :)

2009-01-07 @ 00:52:16
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0