Film & mys.

Gud vad jag känner för att flytta till en alldeles egen lägenhet nu! Har suttit och kollat på flera olika men inget fastnar mig sådär i smaken. Jag är inte kräsen, jag kan bo i en klädkammare om så fallet skulle vara. Men de flesta jag hittar är studentrum eller ett rum i någon annans hus. Tror inte jag skulle klara av det speciellt bra, jag vill ha mitt egna lilla krypin. Får fortsätta hålla utkik. Så, om just du sitter där och vet någon lägenhet i Umeå.. hör av dig tack!

Vill ni veta något som gör mig på riktigt bra humör just nu? Att jag inte behöver på skolan imorgon! Galet nice. Men det blir inte att sitta hemma hela dagen och dega för det. Jag måste på stan och göra några ärenden.


Nu känner jag för att bara slappa och kanske slå på en film.

Låter inte så tokigt va?



Slänger in den här!


Kommentarer
♥ fridalampe

ja of course! vi drar vid sportlovet och blir borta i två veckor:) så ja, jag längtar hur mycket som helst! btw, vad fin bild:)

2009-01-15 @ 14:34:19
URL: http://ffridablogg.blogg.se/
♥ maria

DU är det snyggaste jag vet

2009-01-17 @ 21:05:14
URL: http://miiaass.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0