Träning.

Var tidigare ikväll och tränade på gymmet med min bästa vän Lina. Har inte tränat något alls i veckan så det kändes bra att hon drog med mig. Det är alltid så mycket roligare att kunna träna med någon än att träna själv. Ibland, men bara någon enstaka gång kan det vara härligt att vara själv och bara slippa tänka och träna. Fast nej, jag föredrar att träna med någon, det blir så mycket roligare! Vi var där en timme och efteråt var jag sådär härligt trött.





Ska jag göra er lite avundsjuka? Jag berätta att jag är ledig imorgon! Gud vad skönt det känns. Hade hellre varit ledig på fredag så man hade fått en lång helg men jag ska inte klaga. Trots min lediga dag måste jag ta tag i våran stora inlämningsuppgift (fattar inte hur jag ska hinna) plus träna till de två proven jag har på fredag. Känner mig inte alls stressad, nejnej! Aja, ikväll ska jag bara chilla, kanske se en film. Skolarbete får jag ta itu med imorgon.

Vad har ni gjort ikväll? : )

Kommentarer
♥ frida

Ja, de är ju verkligen hur fina som helst :)

Åh, tack ska du ha:) Får gå in och kolla nästa gång jag är på stan!

2009-01-28 @ 23:41:21
URL: http://frridajohansson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0