Träning och kanske en hund?

Gud vad härligt det var att träna. Fick faktiskt med mamma också! Det är inte varje dag ska jag säga er. Jag antar att vi får motivera varandra nu även fast det nog mest kommer bli jag som måste motivera henne. Känns bra att jag har kommit igång i alla fall. Efter träningen tog jag tag i att städa mitt oerhört stökiga rum.. lalala. Men nu då det är rent och fint så trivs man ju så mycket bättre, kändes väl ungefär som soptippen före, haha.

Just det! Har en spännande sak att berätta. Tänkte vänta lite för det är inte 100% säkert än men troligtvis så ska vi köpa en hund! Sen Asta gick bort i höst så saknar både jag & mamma att ha en liten vovve bland oss. Det kommer även den här gången att bli en liten foxterrier. Mamma har pratat med att par stycken. Antingen blir det en som är några år som ska omplaceras eller så blir det en liten valp! Åh, tänk vad roligt. Kan ju knappt vänta. Eftersom vi fick Asta då hon var 3 år gammal skulle det vara roligt med en valp den här gången. Men jag blir såklart glad för vilken ålder hunden än är. Okej, ska inte tänka allt för mycket på det ifall det inte skulle bli, men förhoppningsvis. Always hope.

Ska försöka göra en tidig kväll, så jag inte är så trött imorgon. Har nämligen prov! Känns som att  det inte kommer gå allt för bra. Men jag gör mitt bästa, det är allt jag kan göra.
Godnatt!



Lilla astapasta. Saknar.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0